drfone app drfone app ios

3 måter å gjenopprette slettede meldinger på iPhone 8

Selena Lee

28. april 2022 • Arkivert til: Tips for forskjellige iOS-versjoner og -modeller • Utprøvde løsninger

"Hei folkens, jeg er i en veldig vanskelig situasjon, og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av den. Jeg har nylig slettet meldingene mine uten å vite det. Mens vi snakker, har jeg ikke noen av meldingene som sjefen min sendte til meg angående arrangementet av vårt nye kontor. Videre hadde jeg noen veldig spesielle meldinger som jeg hadde mottatt fra kjæresten min, og jeg hadde lagret dem for minneformål. Jeg er så stresset og forvirret. Kan noen hjelpe meg? noen som vet hvordan man gjenoppretter slettede meldinger fra iPhone 8? Eller er det en måte å gjenopprette slettede meldinger på iPhone 8?"

Jeg har hatt sjansen til å komme over en god del mennesker som går gjennom det samme problemet. Du bør imidlertid ikke være bekymret igjen fordi du har kommet til rett sted hvor du vil få den beste informasjonen om hvordan du gjenoppretter slettede meldinger på iPhone 8. Jeg skal vise deg hvordan du gjenoppretter slettede meldinger på iPhone 8 ved å bruke Dr.Fone - Data Recovery (iOS) . I motsetning til andre programmer, skader ikke Dr.Fone din iPhone, og den lagrer heller ikke informasjonen din uten ditt samtykke på noen som helst måte.

Dr.Fone da Wondershare

Dr.Fone - Datagjenoppretting (iOS)

Verdens første iPhone og iPad datagjenopprettingsprogramvare:

  • Høyeste utvinningsgrad i bransjen.
  • Gratis for å se dine gjenopprettede data fra din iPhone 8.
  • Pakk ut og forhåndsvis alt innhold i iCloud/iTunes-sikkerhetskopifiler gratis.
  • Skann iOS-enheter for å gjenopprette anrop, bilder, video, kontakter, meldinger, notater, etc.
  • Gjenopprett eller eksporter selektivt det du ønsker fra iCloud/iTunes-sikkerhetskopi til enheten eller datamaskinen vår.
  • Kompatibel med de nyeste iPhone-modellene, iPhone X/8 inkludert.
  • Har vunnet millioner av lojale kunder i mer enn 15 år.
Tilgjengelig på: Windows Mac
3981454 personer har lastet det ned

Del 1: Slik gjenoppretter du slettede meldinger på iPhone 8

Hvis du tilfeldigvis sletter meldingene dine ved et uhell, eller hvis du har glemt å sikkerhetskopiere i tide, og nå mangler noen av meldingene dine, er følgende forenklede metode for hvordan gjenopprette meldinger fra iPhone 8 ved hjelp av Dr.Fone iPhone Data Recovery-programmet .

Trinn 1: Forbered for iPhone 8 meldingsgjenoppretting

For å gjenopprette slettede meldinger på iPhone 8, er det første du bør gjøre å laste ned og installere programmet på PC-en. Når du har gjort dette, starter du programmet på PC-en din, og du vil være i stand til å se grensesnittet som er oppført nedenfor.

How to Recover Deleted Messages On iPhone 8

Trinn 2: Koble iPhone 8 til PC-en

Koble iPhone 8 til PC-en med USB-kabelen som fulgte med iPhone. Gi programmet og PC-en noen minutter før iDevice kan oppdages. Når Dr.Fone har identifisert din iPhone, og dens lagring, klikk på "Gjenopprett" alternativet og en liste over alle dataene dine vil bli oppført som vist nedenfor.

Recover Deleted Messages On iPhone 8

Trinn 3: Skann enhetsslettede meldinger fra iPhone 8

Siden vi er interessert i å gjenopprette meldingene våre, skal vi merke av i boksen ved siden av alternativet "Meldinger og vedlegg" og klikke på "Start skanning". Programmet vil automatisk begynne å skanne din iPhone 8 for alle slettede eller manglende meldinger. Etter hvert som din iPhone er skannet, vil du kunne se skannefremdriften samt listen over mottatte meldinger som vist nedenfor.

start to Recover Deleted Messages On iPhone 8

TIPS: Vær oppmerksom på at skjermbildet ovenfor er et bildegjenopprettingsskjermbilde. Du bør være i stand til å se et lignende bilde, men med meldingene dine.

Trinn 4: Forhåndsvis og gjenopprett slettede meldinger på iPhone 8

Når du er fornøyd med at du har den riktige informasjonen med deg, klikker du på "Gjenopprett til enhet"-alternativet nederst på skjermen. Hvis du vil gjenopprette meldingene til PC-en, klikker du på alternativet "Gjenopprett til datamaskin". Gjenopprettingsprosessen vil ta noen minutter avhengig av størrelsen på filene som er valgt. Når gjenopprettingsprosessen er over, bekrefter du om meldingene dine er gjenopprettet til den valgte enheten. Så enkelt er det å hente slettede meldinger fra iPhone 8.

How to Recover Messages On iPhone 8

Del 2: Slik gjenoppretter du slettede meldinger fra iPhone 8 via iTunes-sikkerhetskopi

Hvis du hadde en iTunes-sikkerhetskopi og du ikke får tilgang til den på grunn av ulike årsaker, kan du bruke Dr.Fone til å gjenopprette meldinger fra iPhone 8. Men med denne metoden må du bruke iTunes. Slik gjøres det.

Trinn 1: Velg alternativet Gjenopprett fra iTunes

Siden vi har programmet vårt installert og klart til bruk, vil vårt første skritt være å velge alternativet "Gjenopprett fra iTunes Backup" fil på grensesnittet vårt. Du må først klikke på alternativet "Gjenopprett" og velge alternativet "iTunes". I det øyeblikket du har åpnet iTunes-alternativet, vil du se navnet og modellen til enheten din. Velg den ved å klikke på den og klikk til slutt på Start skanning som vist nedenfor.

How to Recover iphone 8 Messages

Trinn 2: Gjenopprett meldinger fra iPhone 8 via iTunes Backup

Programmet vil skanne iTunes-kontoen din og liste alle dataene som er tilstede for gjenoppretting. Siden vi er interessert i meldingene, vil vi velge "meldinger"-ikonet på venstre side som vist nedenfor.

Recover Messages On iPhone 8

Trinn 3: Gjenopprett meldinger til iPhone 8

Vårt neste skritt vil være å gjenopprette meldingene våre til deres forrige posisjon. For å gjøre dette, skal vi klikke på alternativet "Gjenopprett til enhet". Hvis du vil gjenopprette meldingene til PC-en, klikker du på alternativet "Gjenopprett til datamaskin". Bare gi Dr.Fone noen få minutter til å gjenopprette dataene dine. All informasjonen i iTunes-sikkerhetskopien din vil bli lagret på PC-en eller iPhone 8, avhengig av fillagringen som er valgt. Der har du det. Så enkelt er det å hente meldinger på iPhone 8.

Del 3: Slik gjenoppretter du slettede meldinger fra iPhone 8 via iCloud Backup

Trinn 1: Velg iCloud Backup

For å gjenopprette meldingene dine fra iCloud, klikker du på "Gjenopprett"-alternativet på grensesnittet ditt og velger "iCloud backup". Som standard vil du bli bedt om å angi dine iCloud-påloggingsdetaljer som vist nedenfor.

How to Retrieve Deleted Messages On iPhone 8

Trinn 2: Velg Backup Folder

Når du er logget på, velg iCloud-sikkerhetskopi-mappen som du vil gjenopprette dataene fra og klikk på "Last ned"-ikonet på høyre side. En liste over filene i mappen vises.

Retrieve Deleted Messages On iPhone 8

Trinn 3: Velg filer som skal gjenopprettes

Velg filene du ønsker å laste ned og klikk på "Neste". De valgte filene vil bli lastet ned i løpet av noen få minutter, avhengig av størrelsen på dataene.

Retrieve Messages On iPhone 8

Trinn 4: Gjenopprett meldinger på iPhone 8 via iCloud-sikkerhetskopi

Når nedlastingen er fullført, forhåndsvis all informasjon som er lastet ned og klikk på "Gjenopprett til enhet" eller "Gjenopprett til datamaskin".

How to Retrieve Messages On iPhone 8

Meldingsfilene dine vil bli gjenopprettet eller gjenopprettet avhengig av din foretrukne plassering. Du kan bekrefte dette ved å åpne mappedestinasjonen på iPhone eller datamaskin.

Med informasjonen som dekkes i denne artikkelen, er det mitt håp at du vil være i stand til å hente slettede meldinger fra iPhone 8, iCloud-sikkerhetskopikontoen din, samt iTunes-sikkerhetskopi-mappen. Med Dr.Fone er du garantert sømløst å gjenopprette meldinger fra iPhone 8 uten å bekymre deg for å skade telefonen eller miste ekstra informasjon slik det er med andre datagjenopprettingsprogrammer. Uansett om du har slettet meldingene dine med vilje eller ikke, vil de tre metodene for hvordan du henter slettede meldinger fra iPhone 8 sikkert være til stor hjelp for deg.

Selena Lee

Ansvarlig redaktør

Home> Slik gjør du > Tips for forskjellige iOS-versjoner og -modeller > 3 måter å gjenopprette slettede meldinger på iPhone 8